День Святого Миколая - одне з улюблених дитячих свят, тому саме в казкову ніч діти завжди чекають подарунків і чудес. На свято Святого Миколая дітям прийнято писати листи. Учні 4-В класу з задоволенням взяли участь в цій казковій справі. Соціальний педагог і практичний психолог ознайомили дітей з традиціями проведення цього свята в Україні та ін. державах, розповіли, як правильно написати лист, провели ігрові вправи. Дітлахи отримали нагоду проаналізувати власні вчинки та обдумати бажання, розставляючи пріоритети. Лист також став чудовим сти
... Читати далі »
С 5.12. 22 Почалася підготовка до Новорічний свят.
Щиро дякуємо нашим активним та талановитим дітям 7А, 7Б, 7В, 8А, 8Б, 8В, 9А класу. Також вчителям,які приймали участь у підготовці. Увесь тиждень вони допомагали створювати прикраси для нашої школи. Перетворив бібліотеку у майстерню Діда Мороза. Дякуємо за допомогу! Школа буде дуже красива.
За тиждень ми вже зробили 50 шт 3Д сніжинок. Це
... Читати далі »
Щороку 19 грудня Україна відзначає чудове свято – День Святого Миколая Чудотворця.
Аби нагадати дітям, що Святий Миколай надзвичайно добрий та справедливий і пам’ятає про кожну дитину, соціальний педагог і практичний психолог провели з 1-А класом майстер-клас по оформленню листа Святому Миколаю. У листах-малюнках діти ділилися своїми мріями та бажаннями, розповідали про добрі справи,
... Читати далі »
Десять років поспіль відповідно до Указу Президента України від 8 грудня 2008 року проводиться Всеукраїнський тиждень права, який присвячений до Дня прав людини, проголошеного Генеральною Асамблеєю ООН у 1948 році.
З 05 по 09 грудня у навчальному закладі відбуваються тематичні заходи: виховні години: «Що таке права людини? Чому вони важливі?», заходи в рамках акції «1
... Читати далі »
В рамках акції "16 днів проти насилля" соціальний педагог та практичний психолог провели в 5-А класі виховну годину з елементами тренінгу «Насильству - НІ". Для дітей були проведені вправи, які надали можливість відчути емоційні переживання, які виникають у жертв насилля та виховувати співчуття та толерантного відношення один до одного. Всі учні активно приймали участь у завданнях. Кожен бажаючий мав можливість висловити власну думку та свій погляд на дану проблему. По завершенню занять учні виробили власні правила безпечної поведінки.... Читати далі »