
30 жовтня 2025 року в гімназії №3 м. Білгорода - Дністровського відбувся семінар вчителів математики з теми: «Проблемний метод навчання на уроках математики як засіб активізації пізнавальної діяльності учнів в умовах Нової української школи».
Вчитель сучасної школи повинен не просто вчити, він повинен формувати інтелектуальну творчу особистість, адаптовану до сучасних вимог, різнобічно розвинену, соціально зрілу, яка успішно засвоює ціннісний нормативний досвід поколінь. У ході семінару були розглянуті та обговорені питання організації проблемних ситуацій на уроках математики, які є важливою ланкою засвоєння здобувачами знань проблемним шляхом. Керівник шкільної педагогічної спільноти вчителів математики гімназії №3 Братінова Олена Миколаївна презентувала свій досвід роботи на уроках математики з використанням технології проблемного навчання, запропонувала вчителям семінару взяти участь у створенні різних проблемних ситуацій та способах їх вирішення на уроках. Бойченко Олена Петрівна, вчитель математики, ознайомила вчителів з методичними прийомами організації навчального процесу, які передбачають створення у свідомості учнів проблемних ситуацій, творче оволодіння учнями заннями та навичками.
Вчитель математики Воронюк О.В. поділилася своїм досвідом роботи на факультативі « Основні методи логіки» для учнів 5–9-х класів. Оксана Володимирівна звернула увагу на те, що такі заняття стимулюють розвиток нестандартного мислення, вміння обґрунтовувати свої думки під керівництвом викладача, надають досвід проведення пошукової та дослідницької діяльності.
Учасники семінару отримали прекрасну нагоду обмінятися досвідом в освітній співпраці, отримали корисну інформацію щодо практичних методів розвитку мислення школярів. |