06.02.2020 р. у ЗОШ №3 пройшла педагогічна рада з питань навчання учнів з особливими освітніми потребами "ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА: КРОК ЗА КРОКОМ". Заступник директора з НВР Сінкевич Т.В. і активна команда супроводу психолог Мамей О.В., логопед Юр'єва О.А. дали наукове та практичне роз'яснення роботи з учнями з ООП.
Учителі спробували дати відповіді на питання: "Що ми знаємо про інклюзію? Як сприймаємо цей виклик суспільства і чому?" Під час "Мозкового штурму", виступів-презентацій, перегляду відеороликів, виконання практчних вправ все більше впевнювалися, що діти з ООП різні і методи та підходи до іх навчання різні. же, ІНКЛЮЗІЯ – це «включення» дітей з особливими освітніми потребами та дітей з інвалідністю в загальноосвітні навчальні заклади. Інклюзивне навчання означає, що всі учні можуть навчатися в школах за місцем проживання, в загальноосвітніх класах, в яких у разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і з перепланування школи, класів, програм і діяльності з тим, щоб всі учні без винятків навчалися і проводили час разом.