30 листопада 2019 року представники Білгород-Дністровської ЗОШ №3 – Валентина Гуцул та Сергій Лєхан - брали участь у події НТУ "Дніпровська політехніка": «Буткамп інструкторів Академій Cisco-2019». Це подія очного підвищення кваліфікації на буткампі, що проходила в рамках святкування 120-річчя НТУ «Дніпровська політехніка» у співпраці з іншими Центрами Cisco.
На «Буткамп Cisco-2019» завітало більше 80 представників шкіл, коледжів, університетів та інших закладів освіти України з Дніпра, Києва, Львова, Харькова, Луганську, Запоріжжя, Кривого Рогу, Полтави та багатьох інших міст і населених пунктів України.
Темами буткампу були Інтернет речей, програмування під інфраструктуру, Cisco DevNet та STEM-практика. Учасники буткампу інтенсивно попрацювати над практичними навичками під керівництвом міжнародного рівня інструкторів Cisco на воркшопах.
Були також заслухані доклади проф. Леонид Иванович (Leonid Ivanovich) Цвіркун (НТУ «ДП») та менеджера програм корпоративної соціальної відповідальності Cisco в Україні Olena Domotenko - стосовно новин програми Академій Cisco за матеріалами Міжнародної конференції центрів підготовки інструкторів та підтримки Академій Cisco для країн Європи, Близького Сходу, Африки та СНД (м. Лісабон, жовтень 2019 року).
Також важливою була інформація для інструкторів Академій Cisco стосовно новин курсів CCNA v.7 від Яна Панферова (НТУ «ДП»).
Далі робота проходила по двох напрямках: STEM-практика з Інтернету речей і Розумного дому, та Програмування під інфраструктуру (Cisco DevNet в Програмі мережних академій Cisco). В роботі приймали участь вчителі шкіл та ПТНЗ, викладачі коледжів і університетів.
STEM-практику з вчителями шкіл провела Наталья Полякова (Nataliia Poliakova) - керівник Центру підтримки академій Cisco при Інженерному інституті Запорізького національного університету. Тут було проведено три воркшопи: моделювання Інтернету речей (IoT) в Packet Tracer; моделювання розумного дому в Packet Tracer; проектування і моделювання розумного дому із застосуванням контролерів Arduino. Воркшоп (з англ. - робоча майстерня, студія) — навчальний захід, учасники якого отримують знання через високу інтенсивність групової взаємодії, активність і самостійність учасників, актуальний досвід й особисте переживання. Ці взаємопов'язані воркшопи мали на меті дати знання, як підвищити зацікавленість всіх, хто навчається, до отримання нових знань, повторення і закріплення навичок з моделювання мереж. |